داربست فلزی در کرج

داربست فلزی در کرج بخش پایه و اساسی از صنعت ساخت و ساز به حساب می آید. 

این سازه های فلزی ایمنی کارگران و تطبیق با قانون ایمنی محل کار را ضمانت می کند.

داربست فلزی در کرج با استفاده از تکیه گاه و سکوی کار با ارتفاع مناسب ایمن کارگران را فراهم می سازد. و این امر موجب می شود تا افراد بتوانند کار خود را با کیفیت و به نحو احسن به اتمام برسانند.

داربست برکت در کرج با پایبندی 100٪ به مقررات و قوانین مندرج در زمینه نصب و اجرا ، رفاه و ایمنی کارگران را تضمین می کند.

مجموعه ما با هدف ترویج فرهنگ ایمنی , قیمت ارزان و راندمان بالا فعالیت خود را آغاز کرد. افراد عضو تیم با کسب دانش کافی و تجربه ای با بیش از 10 سال توانسته اند بهترین راندمان ساخت و ساز در اکثر نقاط کرج را ارائه دهند.

ما علاوه بر نصب و اجرای داربست فلزی  فعالیت هایی در زمینه ی اجرای داربست نما، بغل کار و کُفراژ و اجرای راه پله داربستی  نیز داریم. برای دیدن کامل فعالیت مجموعه داربست برکت بر روی درباره ما کلیک کنید.

شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و گرفتن استعلام قیمت با تیم ما تماس بگیرید.

مشاورین ما همه روزه آماده پاسخگویی به مشتریان گرامی در سراسر نقاط کرج هستند. برای ارتباط با مشاورین مجموعه بر روی تماس با ما کلیک کنید.

 

نکات مهم در هنگام استفاده از داربست فلزی در کرج

به کار بردن داربست فلزی در کرج تحت مقررات ایمنی و بهداشت است که افراد درگیر در پروژه از جمله کارفرمایان و کارگران را موظف به رعایت تمامی نکات مهم ایمنی می کند.

بر اساس قوانین مندرج کارفرمایان باید مطمئن شوند که سازه های فلزی توسط افراد تیمی که دوره های لازم را دیده اند، اجرا ، استفاده و جم آوری شوند.

افراد دوره دیده مسلط به مونتاژ , برچیدن , نظارت , رفع هرگونه مشکل در سازه ها هستند و این دانش و به کار بردن آن مانع از صدمات و خطرات احتمالی می شود.

کارفرمایان باید بازرسی های منظم و با دقت از داربست های فلزی را داشته باشند و هرگونه نقص یا ایراد را شناسایی و برای رفع آن اقدام کنند تا ایمنی سازه های فلزی حفظ شود.

همچنین افراد مشغول به کار بایستی نکاتی مهم از جمله پوشیدن تجهیزات فردی و نقاط استاندارد تعیین شده را رعایت کنند . همچنین از حمل بار و تجهیزات با وزن خارج از حد نرمال خودداری نمایند.

با رعایت کردن تمامی نکات مهم در هنگام استفاده از داربست فلزی در کرج محیطی ایمن برای کار را می توان فراهم کرد.

"<yoastmark

اطلاعات داربست برکت

استان البرز

info@darbastbarakat.com

09125006711